8 Eylül 2016 Perşembe

“Mesleki Liseler Kendi Projelerini Hazırlıyor” Eğitimi, İzmir(15-16 Ekim)



Bu ilanımız, Mesleki Liselerde görev yapan kişilere açıktır. Eğitim proje yazma ve danışmanlık konusunda hizmet vermektedir. Aynı zamanda; bu eğitime katılan her katılımcı için Portekiz ve Polonya’dan ortak bulunulması sağlanılacaktır. Eğitim, alanında deneyimli arkadaşlar tarafından verilecektir. Bu eğitim; Ka101 ve Ka102 üzerine olacaktır.
 

Eğitimin Avantajları:
-İşbu eğitim, Portekiz’de faaliyet gösteren Mobility Friends Derneği tarafından desteklenmektedir. Bu yüzden Portekiz ve Polonya’dan ortak bulmanız kolay olacaktır.
-İşbu eğitim, herhangi bir şirketle bağlantısı yoktur. Projeler üzerine gönlünü vermiş öğretmenler tarafından desteklenmektedir.
-İşbu eğitim, Türkiye’de eğitim-öğretim hayatı içerisinde bulunan, proje yazmak isteyen; ancak bir türlü gerekli sonuca ulaşamamış; ya da bir şekilde imkan bulamayan okullar için bulunmaz bir kaftan olacaktır.
-İşbu eğitimde, Meslek Liseleri arasında işbirliğini artırmayı hedeflemektedir. İstenilirse ve uygun görülürse, üç farklı şehirden meslek lisesinin ortak proje yazması teşvik edilecektir.
-İşbu eğitim, katılanlar arasından uygun görülen* 6 kişiyi Portekiz’de düzenlenecek olan eğitime davet edecektir(Ulaşım dışındaki tüm masraflar bize ait olacaktır).
-İşbu eğitim, kontenjan ile sınırlıdır. Hem eğitimin kalitesi, hem de eğitimin sürdürülebilir olması adına bir kontenjan düşünülmektedir. Şimdilik bunu sayı olarak belirtemiyoruz; bir üst satırda belirttiğimiz gibi “elde edilen talep” kontenjanın oluşmasını belirleyecektir.

Başvuru için aşağıda yer alan formu titizlikle doldurulmasını rica etmekteyiz.

İyi çalışmalar,





Başvuru Formu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder