5 Eylül 2016 Pazartesi

“Mesleki Liseler Kendi Projelerini Hazırlıyor” Eğitimi, Ankara



 “Mesleki Liseler Kendi Projelerini Hazırlıyor” Eğitimi, Ankara

Bu ilanımız, Mesleki Liselerde görev yapan kişilere açıktır. Eğitim proje yazma ve danışmanlık konusunda hizmet vermektedir. Aynı zamanda; bu eğitime katılan her katılımcı için Portekiz ve Polonya’dan ortak bulunulması sağlanılacaktır. Eğitim, alanında deneyimli arkadaşlar tarafından verilecektir. Bu eğitim; Ka101 ve Ka102 üzerine olacaktır.

Eğitimin Avantajları:
-İşbu eğitim, Portekiz’de faaliyet gösteren Mobility Friends Derneği tarafından desteklenmektedir. Bu yüzden Portekiz ve Polonya’dan ortak bulmanız kolay olacaktır.
-İşbu eğitim, herhangi bir şirketle bağlantısı yoktur. Projeler üzerine gönlünü vermiş öğretmenler tarafından desteklenmektedir.
-İşbu eğitim, Türkiye’de eğitim-öğretim hayatı içerisinde bulunan, proje yazmak isteyen; ancak bir türlü gerekli sonuca ulaşamamış; ya da bir şekilde imkan bulamayan okullar için bulunmaz bir kaftan olacaktır.
-İşbu eğitimde, Meslek Liseleri arasında işbirliğini artırmayı hedeflemektedir. İstenilirse ve uygun görülürse, üç farklı şehirden meslek lisesinin ortak proje yazması teşvik edilecektir.
-İşbu eğitim, katılanlar arasından uygun görülen* 6 kişiyi Portekiz’de düzenlenecek olan eğitime davet edecektir(Ulaşım dışındaki tüm masraflar bize ait olacaktır).
-İşbu eğitim, 22-23 Ekim 2016 tarihlerinde yapılması düşünülmektedir; elde edilen talebe göre ilk etapta Ankara’da düzenlenecektir.
-İşbu eğitim, kontenjan ile sınırlıdır. Hem eğitimin kalitesi, hem de eğitimin sürdürülebilir olması adına bir kontenjan düşünülmektedir. Şimdilik bunu sayı olarak belirtemiyoruz; bir üst satırda belirttiğimiz gibi “elde edilen talep” kontenjanın oluşmasını belirleyecektir.

Başvuru için aşağıda yer alan formu titizlikle doldurulmasını rica etmekteyiz.

İyi çalışmalar,









*Vize sorunu olmayan, eğitimlere gösterilen aktiflik, Mobility Friends derneği işe işbirliği yapma isteği bulunan kişiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder