24 Ağustos 2016 Çarşamba

Portekiz KA1-KA2 Projeleri için Ev Sahibi Ortaklığı


Sn. İlgili,

Sizi Portekiz’in Braga ve Barcelos şehirlerinde Erasmus+ program kapsamında faaliyet gösteren Mobility Friends ile işbirliğine davet ediyorum. 2015 yılında Avrupa’nın farklı ülkelerinden(Polonya, İspanya, Italya, Macaristan, Romanya, Yunanistan, Hırvatistan, Ukrayna, Slovenya, Türkiye, Fransa vd.) 3600 katılımcı ile işbirliği yaptığımızı özellikle belirtmek isterim.
Teklifimizde Erasmus+ kapsamında yazılan ve organize edilen projeler; stajlar, eğitim kursları, işbaşı gözlemleri, açık oturumlar, çalıştaylar, dil kursları, yuvarlak masa toplantıları, eğitim ziyaretleri, hazırlık seminerleri bulabileceksiniz. Bunların yanısıra size birçok konuda yardım etmekten ve birtakım servisleri sunmaktan memnuniyet duyarız(staj programlarınızın proje tanımında belirtilen kuruma göre hazırlanması; konaklama; havalimanı aktarmaları; yerel ulaşım; dil kursları; kültür turları ve daha fazlası). Staj ve eğitimleriniz için engin bir tecrübeye sahip olduğumuzu belirtebiliriz ve şu sektörlerde işbirliği kurabiliriz:
-Muhasebe
-İdare ve Yönetim
-Yetişkin eğitimi
-Tarım, şarap üretimi ve bağcılık
-Sanal ve el işi
-Ağaç İşleme Teknolojisi
-Çocuk bakımı
-İşletmecilik
-Aşçılık
-Eğitim
-Mühendislik
-Çevre(yönetim ve araştırma)
-Elektronik
-Yiyecek ve içecekler
-Saç bakımı ve güzellik
-El sanatları
-Bahçecilik ve hayvancılık
-Uluslararası Ticaret
-Bilgi Teknolojileri, Multimedya
-Tasarım, grafik ve endüstri
-Sigortacılık
-Pazarlama ve reklamcılık
-Mekanik
-Medya, iletişim, spor, rekreasyon
-Kalite kontrol
-Satış
-Özel gereksinimler


İletişim: sahin.mobilityfriends@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder